Mitt liv som mamma

- Söndag

Kategori: Våran vardag

Söndag idag. Har inte gjort många knop. Jag och Wilma har myst på här hemma, tog oss en promenad ner till stan och handlade lite inför middagen. Wilma passade på att sova i vagnen då :) Så det blev hennes tupplur idag. På morgon vaknade hon just före halv 8, och grinade. Hon sov mellan oss, men hon måste ha haft en mardröm, för hon grinade så himla mycket. Gav henne välling, och sen somnade hon om igen. Ända till halv 10. Fy tusan vad skönt :) Blev chockad då jag såg hur mycket klockan var.

Hon är så duktig på att roa sig själv. Hon har suttit på sitt rum och lekt ett bra tag. Så kul att se :) Nu är alla böcker överalllt. Och alla pussel uttdragna. Så jag har något att göra sen innan hon ska sova :) Våran lilla tjej som blivit så himla stor mitt i allt. Humör har hon också! ;) 

Helgen har annars varit trevlig. Igår blev det middag med trevliga vänner! Tacos stod på menyn. Alltid lika gott! :) Idag blir det något som Jonas lärt mig äta, tidigt i vårat förhållande. Vet dock inte hur det stavas. Men det uttalas iaf Makkara Härko ;) Haha. Ska bli riktigt gott. Tänkte gå och skära lite lök nu. Jag är hungrig!

Hoppas ni haft en bra helg alla andra. Ha en mysig kväll. På återseende!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Ja det är såna här gånger man faktiskt inte fattar varför dödsstraffet inte finns!

    2009-11-16 | 15:44:22
    Bloggadress: http://sassan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här: