Mitt liv som mamma

- Fredagsmys

Kategori: Våran vardag

Fredagsmys.

Har först ätit lunch med syster och barnen. Pizza, mycket gott. Sen blev vi bjuden på middag hos mamma och pappa, både syster med familj, och våran familj :) Gott var det. Tack mamsen ♥

Sen vi kom hem har jag bara slösurfat. Wilma somnade redan i bilen på vägen hem. Så jag klädde av henne då vi kom hem, på med pyamasen, gjorde välling, tog ut tutten från munnen (hon sov fortfarande) hon åt upp vällingen i sin säng i sömnen. Och sen dess har hon sovit :) Söthjärtat. Hon var alldeles slut av att ha busat med sina kusiner nästan hela dagen :)

Nu ska jag bege mig till Lotta. Hon kommer och hämtar mig, sen tänkte jag ta en promenad hem :) Pappa Jonas är hemma med gumman. Han roar sig själv vid sin dator ;) Ha en bra kväll.








Denna tjej är underbar... Och jag ääääääääälskar henne nu och för evigt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Alltså sexig brud! Du lyckas då gräva fram allt ;)

    2009-12-05 | 00:58:22
    Bloggadress: http://clarycharlotta.blogg.se/
  • J säger:

    Vilken fruktansvärt vacker tjej..

    2009-12-05 | 02:24:53

Kommentera inlägget här: