Mitt liv som mamma

26 Juni 2008

Kategori: Allmänt

Angående förra inlägget...

Det verkade inte vara många som vågar kommentera vem som läser min blogg?
För nog tusan är det då mer då man kollar på statistiken, haha. Nåååjaaa...


Nu måste jag snart lägga in några nya magbilder, är många som frågar efter dom nu.
Har lovat så länge, men aldrig blivit av att fota. Svårt att göra det själv nu för tiden då man är så tjock ;)
Bara 56 dagar kvar idag. Tiden rusar iväg :)

Ifall inte alla redan vet, så kan jag ju meddela att vi har FÖRLOVAT oss på midsommarafton.
Äntligen!


Och Fru Sångberg gnäller alltid på att jag aldrig skriver nå. Men det gör jag ju? Hela tiden nästan :P
Vad ska jag skriva om då, tycker du? :) Skriv själv, istället för att gnälla på mig, snorunge ;)
Jag kan lägga in en bild på din häst om du vill. Och då hoppas jag att du blir NÖJD!

 
EMMAS stora kärlek, som är sååå söt!



Godnatt......








Kommentarer

  • veronica säger:

    GRATTIS till förlovningen:-)

    Har haft datan in på rep så har varit utan i ngr dgr:-(

    Nu sitter jag och föröker få in alla program i den igen.. SUCK!!

    2008-07-01 | 17:56:51
  • Emma säger:

    Tack för att du ville visa min älskling till dina bloggläsare!! =)

    2008-07-21 | 15:04:46

Kommentera inlägget här: