Mitt liv som mamma

Torsdag!

Kategori: Kärlek

Imorgon blir det IKEA med syster :) Ska bli kul. Skönt att komma bort från hemmet en stund.
Får se om jag hittar nått. Antagligen. Blir nog isåfall till bebisen jag handlar tror jag :)
Skulle kunna handla massor! Fast man är ju inte gjort av pengar, tyvärr. Hade önskat att man var det :)

Har fått tid till UL nu. Så den 11 Mars ska vi på ultraljud, ska bli spännande :)
Jag längtar! Hoppas bara allt står rätt till o ser bra ut....

Nu ska jag nog strax gå o mysa ner mig i soffan med Jonas. Jag känner mig väldigt trött idag!
Plus att jag är lite gosjuk! :)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Ja jag kan förstå att du längtar, du ska få se att allt kommer se bra ut. Kommer bli jätte kul :) Vad skoj att fara till Ikea, önskar jag oxå kunde fara dit men vi åker nog i april-maj någon gång och då ska vi handla allt som bebisen behöver, säng och sådant...måste bara se till att spara lite pengar för som du säger man är ju inte gjord av pengar :)
    Hur är allt annars då?? allt bra??
    Idag har inte jag mått så bra, har sådana foglossningar att jag inte vet vad jag ska ta mig till, inget hjälper det gör ont när jag sitter, står och går så hoppas det ger med sig till imorgon för då ska jag jobba.. nåja har ju en kort dag så det ska väl gå bra. Tur att jag ska till bm 10 mars om inte foglossningarna gett med sig kanske man får bli sjukskriven får se hur det blir. kram kram.

    2008-02-21 | 20:26:02
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Vad skönt att du har en bra graviditet får hoppas du slipper foglossningar är ju inte alla som får det, fast det är ju ganska vanligt men mest vanligast att dom dyker upp efter vecka 18 som det gjort för mig... men kan hända att det blir bättre sedan så man får hoppas på det, har fortfarande ont, har haft ont i ett streck nu sen i onsdags är ganska tungt men försöker att inte tänka på det, så får se om man orkar fara och jobba imorgon, idag har jag semester för Peters systerdotter ska döpas. Men gör det så här ont imorgon med så då blir det nog att man får sjukanmäla sig sen får jag väl ringa bm på måndag om det inte gått över, kanske man får bli sjukskriven ett tag eller sjuskriven halvtid eller nåt. Hittade du nåt på ikea??? Kram kram.

    2008-02-23 | 13:33:40
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Ewe säger:

    Härligt, att ni fått tid för UL!Det är helt fantastiskt att få se..
    Appropå "Saker till bebban" : Man kan köpa hur mycket som helst, och det roliga är att man nästan själv skulle vilja leka/fixa med allt till bebban :D Eller? haha.
    Hur mår du annars Hanna?
    Kram

    2008-02-23 | 18:07:26
    Bloggadress: http://ewelinaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: