Mitt liv som mamma

Julgran

Kategori: Våran vardag

Här är en bild på våran LILLA, söta, fina gran :) Dock har vi ingen stjärna på toppen, den var för tung för våran lilla gran :)
Vi ska på jakt efter en imorgon.

Nu sitter jag med en nyvaken (har väckt henne), super mysig och nybadad Wilma i famnen :)
Hon har vänt på dygnet därför har vi fått väcka henne varje gång hon sovit idag, så hon förhoppnings ska kunna somna i tid, och kan fortsätta somna någorlunda tidigt om kvällarna i fortsättningen. Hon har inge problem att sova, men hon har fått en dålig vana och ska somna så sent, oftast 2-3, och sen sover hon som en stock. Så vi hoppas på att få ett slut på det så småning om. Att hon somnar efter 9, och hellre vaknar lite tidigare om morgonen :) Så får mamma och pappa också gå och lägga sig i tid :)

Här är granen.

Kommentarer

  • Lena säger:

    Vilken fin gran =)

    2008-12-22 | 10:03:44
    Bloggadress: http://zpray.blogg.se/
  • Lena säger:

    Vilken fin gran =)

    2008-12-22 | 10:04:11
    Bloggadress: http://zpray.blogg.se/
  • Sandra säger:

    jag tyckte din julgran var bra söt... till skillnad från våran, för vi har ingen :( huhu.

    vi skippade det detta år, trots att det är mysigt och så! (min gubbes önskan) - det är ju ONÖDIGT som han säger om det mesta....



    Angående ersättningen, så är det rätt ok att wille inte vill ta ersättning, jag menar!! han kan ju fortfarande få bröstmjölk lika bra att passa på så länge det går :) han ÄLSKAR ju mat. det syns väll på hans KROPPSHYDDA??? ;)

    2008-12-22 | 22:53:21

Kommentera inlägget här: