Mitt liv som mamma

Vilket vårväder!

Kategori: Kärlek

Ja guuud, det är så himla skönt ute nu för tiden :) Underbart!
Jag ska jobba imorgon, eller hela helgen rättare sagt. Inte så kul faktiskt eftersom Jonas är ledig.
Då känns det alltid tråkigt, väääldigt tråkigt. Nåja, jag frå väl tänka på pengarna! Dem behövs :)

Hoppas bara jag blir av med min förkylning, har så himla ont i halsen. Och igår tror jag nog att jag hade feber,
för jag var så varm, o ena stunden frös jag. Precis så som när man har feber.
Jag är inte helt kry iaf. Det känner jag i kroppen!

Jag längtar efter barn. Faktiskt så gör jag det. Men vi har inte planerat att skaffa barn ännu iaf.
Så lugn med er. Haha :) Men jag skulle så hemskt vilja ha. Åh så mysigt. Jag har ju växt upp med barn ända sen jag var liten. Därför är jag så barnkär av mig :) Förhoppningsvis så tar det inte allt för länge tills man har en liten bebba. MYS!

Jonas... Jag älskar dig så himla mycket :) You make my day!


   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: