Mitt liv som mamma

Så var påsken över. Nästan iaf!

Kategori: Kärlek

Nu är påsken så gott som över, iaf nästan.
Inte för att det har blivit något firande heller, ingen påskmiddag eller mys med familjen. Nej icket!
Vissa måste faktiskt jobba :( Det enda man får tänka på är pengarna som kommer sen.

Kommer iaf bli glad då lönekuvertet kommer :)

Jag o Jonas har däremot ätit gott. Vi gjorde fetaost fyllda köttfärsbiffar med klyftpotatis o vitlökssmör.
Och det blev fruktansvärt gott :) Yammie!

Jag saknar alla där hemma. Hoppas dem kommer o hälsar på snart :)
Så får man träffa o goas med Jim :) Fick höra av mamma att han hade ropat på mig i stugan i helgen.
Tyvärr så hörde jag det inte, så kunde inte komma :D Haha.

Ha en fortsatt trevlig påsk!

Världens Bästa - JONAS! <3

Tack o hej, leverpastej.
/ WildBee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: