Mitt liv som mamma

Lax o Potatis!

Kategori: Kärlek

Just det.
Lax och Potatis blir det till middag idag! Fy bubblan så gott :)
Var och handlade nyss. Dock glömde jag nästan det viktigaste, potatiseeen.
Haha, så det är väl bara att gå tillbaka till ICA o köpa det då :) ÖKA ÖKA!

Nu har man tränat 2 gånger den här veckan också! Body Pump har jag börjat med här i Happis.
Fyy så det är kul :) Hade en rejäl träningsvärk i början av veckan. Men efter gårdagensträning så
var det som att den mjuknade lite. Känns inte lika mycket nu :)

Ikväll blir det mys med min älskling. Först middag då han kommer hem! Sen IDOL :) Ett måste.
Sen Heroes. Sen tänkte jag göra en fruktsallad :) Mums!
Gud vilka god apelsiner jag köpte här om dagen förresten. Skit goda :)

Och hörni, det kanske blir flytt. Hoppas allt går bra! Sen är lägenheten vår :) Då blir vi Kalixbor igen.

Nej, nu väntar ICA på mig, IGEN. Suck.
Tjaaaaaaarå ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: