Mitt liv som mamma

- Söndag

Kategori: Våran vardag

Bloggtorkan verkar infinna sig fortfarande. Får hoppas den ger med sig snart. Håller med om att det är lite trist då det är glest mellan uppdateringarna. Ska försöka bättra mig, mer kan jag inte göra ;)

Igår var jag och Wilma på ishallen ett par timmar och kika på företagshockey! Per hade vi med oss, ringde honom och ville att han skulle komma. Och såklart kom han ända från Luleå för att umgås :) Var riktigt trevligt! Bjöd honom även på middag. Tacos blev det på menyn! :) Sen vart det mest soffhäng, och vem somnade om inte jag? Ja, jag vet. Jag somnar alltid. Jonas och Per såg en film, men jag sov en stund ;)

Idag snöar det, och hur kul är det? Jag är less snö nu, riktigt less. Nu vill vi ha mer sooooliga, vaaaarma, skööööna och hääääääliga dagar framöver. Så det blir VÅÅÅÅR någon gång :) Kunna vara ute i evigheter, grilla och ha det väldigt mysigt!

Näe gott folk. Nu ska jag hoppa i duschen! Det var allt jag hade att komma med för denna gång.




Kommentarer

  • camilla säger:

    ta bort alla bäbisar från här inne

    för att här ska det vara tomt här inne

    2010-03-12 | 13:56:03
  • hannie säger:

    hahahahah störd kommentar!!!! :D

    2010-03-15 | 22:31:48

Kommentera inlägget här: