Mitt liv som mamma

Äntligen frisk

Kategori: Våran vardag

Jaaa, nu är äntligen lillhjärtat frisk! Eller det var hon redan igår. Och guuud vad skönt det är :)
Att kunna gå ut, få friskluft och fara vart man vill. Bara åka och handla till exempel. Så nu hoppas jag att vi slipper denna sjuka ett jävla bra tag. För det är absolut inget man vill ha.

Har kommit hem för en stund sen, jag och Jenny har varit och simmat. Alltid lika skönt :) Sen var jag döhungrig då jag kom hem, så jag åt en portion av min räksallad som jag gjorde till middag åt mig själv. Jonas ville inte ha, så han åt något annat istället :)

Kom och tänka på en sak... 
Vi var ju rätt många som fick presentkort på bowlingen i julkapp av våran mormor, eller hur? Kanske vi skulle ta en kväll ute med bowling, och lite gott dricka till ;) Vad säger ni? Vore det inte dags att använda dom där presentkorten? Det skulle iaf vara väldigt kul tycker jag :)  

Imorgon Fredag. Gud vad skönt!  Vad ska ni hitta på i helgen? :)


Ps. Det kommer bilder någon dag, kanske imorgon. Några färska bilder på gumman :)

Kommentarer

  • Ida säger:

    Tack, tack! Gick ju rätt bra trots allt :)

    Gött med räksallad!

    2009-03-13 | 01:13:55
    Bloggadress: http://storasysteryster.blogg.se/
  • Kusin Ida säger:

    Jaaaa, jag håller med dig helt o hållet, det borde vi.. Jag o Per pratade faktiskt om det för nån dag sedan :) Vi får prata ihop oss o kolla nån dag när det passar alla, skulle vara super kul :) Kram på er!

    2009-03-13 | 08:55:04
  • Ingela säger:

    Lät kul med bowling!!!

    Är Jonas ledig Fredag 27/3?



    Skönt höra att lillan är pigg igen.

    Sköt om er.

    Kram

    2009-03-14 | 15:04:16

Kommentera inlägget här: