Mitt liv som mamma

Måndag

Kategori: Våran vardag

Då var detta kalasande av min födelsedag över för denna gång. Ett år till nästa gång ;) Fick en hel del pengar, eller rättare sagt alla jag fick presenter av fick jag pengar! Förutom av söta Lotta ;) Hon hade frågat vad jag önskat mig. (förutom tvättmaskin och pengar.) Då sa jag presentkort på en sportaffär, så jag kan köpa mig en vårjacka. Och det fick jag :) (Nej, jag har inte köpt någon vårjacka ännu.) Vet att jag är snabb ;) Haha. Just det, jag får inte glömma presenten jag fick av gubben. Ett par vita adidas skor :) Fast jag fick dom redan i förväg. Hihi. Tack gubben!
Så tack alla andra för alla presenterna!

Jag bjöd ju självklart på super gott fika! Det jag bjöd på var...

• Chokladbollar
• Sockerkaka
• Dumlekakor
• Chokladflarn
• Kakor med non stop i

... Och självklart tårta! Blev vanlig gräddtårta med strössel på den ena. Och på den andra hade jag grädde, riven choklad och gelé hallon på (Och på den tårtan hade jag chokladbotten istället för vanlig sockerkaksbotten, sockerkaksbotten på den andra) Mellan hade jag marsan på ena lagret, och den andra lagret hade jag mosade jordgubbar och banan :) Super gott var det, verkligen! Tyvärr gjorde jag den missen att jag glömde fota mina underverk till tårtor. Fy på mig! Vet att jag stod och tänkte medans jag garnerade dom att jag ska komma ihåg att fota smaskigheterna. Men... Så fick jag tidigt främmande, så glömde helt av mig! Hade iaf hur som helst en toppen födelsedag :) Imorgon är det kusin Idas tur att fylla år, hela 23 år. Usch va gammal du är ;) Haha.


Någon som vill färga mitt hår? Snarast...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: