Mitt liv som mamma

2009

Kategori: Våran vardag

Jaha, så var 2009 här då :) Det har gått fort tycker jag, riktigt fort. Var ju nyss det blev 2008.
Vad har hänt detta år då?
Jag kommer knappt ihåg något, mest bara den eviga väntan på våran bebis som skulle komma :)
Men vi ska se vad jag kan knåpa ihop och försöka minnas. Om jag nu minns?

• Plussade bara någon dag innan nyår förra året.
• Jag och Jonas var lyckligare än nånsin, eftersom vi äntligen skulle bli mamma och pappa.
 • Började handla en massa bebissaker, och KUL var det. Riktigt spännande.
• Semester i stugan under sommaren.
• 22 Augusti kom äntligen våran söta dotter äntligen till världen, 2 dagar efter BF. Den bästa dagen i mitt liv!
• Tillbringade 4 nätter på BB, innan vi fick åka hem.
• Sen har vi mest bara njutit av tiden med Wilma sedan hon kom :)
• Firat Wilmas första Julafton och Nyårsafton.

Alltså nu kommer jag inte ihåg nå mer, haha. Vi gjorde nog inte så mycket mer än bara gick och väntade på bebisen som låg i magen? Haha ;) En lååång väntan, men det var det helt klart värt :) Tur att hon kom rätt så fort, behövde ju bara gå över 2 dagar. Var nog att vänta till 20 Augusti, och sen vänta ytterligare fler dagar...



Kommentarer

  • hannie säger:

    nää inte de, blä :(

    2009-01-02 | 17:21:32
  • Malla säger:

    Oh vilken fin bild :D. Alltså2 dar öveer tiden, d är rätt ok,tänk jag gick 17 dar över tiden m Fabbe...det var tragiskt...usch

    2009-01-02 | 18:16:01
    Bloggadress: http://monstermalla.blogspot.com
  • Malla säger:

    Ja du, nästa barn kommer innan jag är 40 i alla fall :D

    2009-01-02 | 19:54:35
    Bloggadress: http://monstermalla.blogspot.com
  • Malla säger:

    Å du,jag skulle ju gärna vilja ha recept på både de där tacomackorna och vad du hade i räksalladen som såg sågod ut! Please?:)

    2009-01-02 | 19:58:52
    Bloggadress: http://monstermalla.blogspot.com
  • sassan säger:

    Jo det var super trevligt =) god mat o gott sällskap =) Dennis han sov igenom tolv slaget. Idag har vi varit till BVC o fick sprutan, tänkte att han kommer säkert gråta me´n inte ett ljud sa han utan skrattade bara, han vägde nu 7780g o är 65cm lång han har verkligen haft en växt spurt sen vi var sist för han hade gått upp inte fullt 1,8kg. Han börjar bli tung att bära runt på =)



    hade ni ett trevligt nyår?

    2009-01-02 | 21:03:28
    Bloggadress: http://sassan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här: