Mitt liv som mamma

- Färga håret

Kategori: Våran vardag

Ikväll ska jag färga håret. Stod säkert en halvtimme minst där inne på coop och velade. Ljust eller mörkt?! 
Fått rätt ljust hår nu under sommaren och så. Har ju varit inne på att jag vill ha ljust ett tag. Idag kunde jag inte välja.
Till och med magen började kurra som fan där inne på coop. Hungriiiig! Trivdes ju väldigt bra med mitt mörkbruna hår som jag haft tidigare. Till slut, efter många om och men så bestämde jag mig.....

Varm mörkbrun.

Vad tror ni mina vänner om det? :) Jag hoppas och tror att det blir bra.
Men, kommer jag ångra mig? Nja, tror inte det. I värsta fall får jag väl avfärga håret, och göra det ljust igen :)

Kommentarer

  • hannie säger:

    du hade kunnat testa göra de lite ljusare. är ju lätt att färga över de sen om du inte trivs :D desto svårare å få mörkt hår ljust :P

    2009-08-26 | 20:27:38
  • hannie säger:

    jo men du passar ju det. de är nog finfint! :D

    lägg ut en bild på det ;)

    2009-08-27 | 09:19:08
  • hannie säger:

    joo klart ;)

    2009-08-27 | 17:33:42
  • Anonym säger:

    nå det är inte som det ska med hans snopp.. han har två urinhål så ena ska dom täppa igen och sen ska dom göra en plastikoperation med hans förhud. men vi får se närmare vad läkaren säger så man får veta exakt vad som händer.

    2009-08-27 | 18:03:52
  • Anonym säger:

    Jag tycker du borde testat göra många blonda slingor :)

    2009-08-29 | 01:52:26

Kommentera inlägget här: