Mitt liv som mamma

Fredag

Kategori: Våran vardag

Det var ett tag sen jag bloggat, men har inte riktigt haft något att blogga om, eller så kanske jag rent ut sagt inte idats? ;) Haha. Men nu tyckte Josse att det var på tiden med ett nytt inlägg. Bäst att lyda då ;)

Skönt med Fredag! Har varit och handlat lite för en stund sen, imorgon ska vi handla mera, för imorgon ska vi grilla Blir väl systemet då också ;) Guud vad gott det ska bli att grilla, premiärgrillningen brukar ju alltid vara en succé :) Det vattnat i munnen på mig redan. Åååh :) Vi ska nämligen grilla med Per och Madde, och sen blir det äta det goda, sen dricka lite och spela massa spel och ha det allmänt trevligt :) Blir nog super kul.

I veckan städade jag i datarummet, putsade fönster, böt gardiner och dammtorkade. Blev fräscht, och ljust då jag bytte gardiner :) Ska göra samma sak i sovrummet också. Men inte idag och inte imorgon. Det hinner jag inte, för imorgon ska jag tvätta redan från morgonen. Så det blir lite stressigt om jag ska börja med båda tycker jag. Då man har en liten att ta hand om, plus att vi ska handla också.

Vad ska ni göra i helgen?

Idag har jag varit på bvc med gumman. 8 månader är hon :) Väger 8870 g och är 67 cm lång. Mammas flicka som har blivit stora tjejen. Nästan iaf ;) Tidigare idag har jag varit på stan med mamma och syster och Wilma såklart. Var på Berlins, och där fick jkag en ny BH av mamma. Tack snälla mamma. Det var något jag verkligen behövde, jag använder ännu mina amningsbh:ar, eftersom det jag hade tidigare är så jävla dåliga. Sen ska jag köpa en likadan, fast i vit. Denna var svart :) Sen åkte vi hem till mig allihopa, och mamma bjöd på Lyktan sallad. Mums! Tack igen mamma.

Nu har Wilma nyss vaknat, så ska ge henne lite mellis, och sen gå ut på en promenad. Så sjukt varmt ute idag :) Och ändå är det ingen sol. Undra hur varmt det skulle vara om solen var framme? Säkert super varmt :)

Bjuder på någon bild från stugvistelsen förra veckan.

   

Kommentarer

  • Josse säger:

    Det lät ju trevligt! Det är bara bra med oss med :D Kul med ett nytt inlägg, det är bra att du lyder ;) Grillat lät ju hur gott som helst, mmmh!



    Alltså vad tiden går, kommer ihåg när jag träffade er på gallerian och då sa du att hon var nästan 6 månader. Det stämmer nog att tiden går fortare så fort man får barn, eller blir med barn kanske för den har ju redan börjat göra det ;D



    Kram

    2009-04-24 | 15:10:30
    Bloggadress: http://annajosefin.bloggagratis.se
  • Sandra: säger:

    stor tjej endå... min knorre väger 13prick nu och är... 74cm lång :D

    2009-04-27 | 23:43:21
    Bloggadress: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här: