Mitt liv som mamma

Utmanad

Kategori: Allmänt

Av Tessah... Så jag måste anta utmaningen den här gången ;) Gjorde nog inte det sist tror jag...


De regler som gäller är :
-
Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. 
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor..
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


Sju saker om mig:

* Jag är livrädd för spindlar. Jag får kalla kårar så fort jag ser en. Och samma med getingar, jag får PANIK!

* Jag älskar barn!

* Jag är fullkomligt älskar choklad, det är det bästa som finns. Tacka vettja marabou ;)

* Jag tycker om att överraska, o ge en liten present då o då.

* Jag är verkligen inte morgonpigg av mig, så min snoozfunktion på mobilen används flitigt.

* Jag är beroende (nästan iaf) av coops Hallonsoda ;) Haha

* Jag har egentligen glasögon, men använder dom inte för att dom är så fula. Vill ha nya :)


Jag utmanar alla som vill...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: