Mitt liv som mamma

Söndag!

Kategori: Allmänt

Vilket underbart väder vi haft de senaste dagarna. Så varmt och skönt :) Vilken känsla att kunna gå ute i kjol och linne utan att frysa. Man svettas mest tycker jag nästan. Haha. Dock är det lite mer molnigt idag. Men solen tittar fram då o då, och det är inte alls kallt för det :)

Igår var vi hos mina föräldrar hela dagen i princip. Var på lions loppis marknad en snabbis, men där var ju bara skrot, sen hem till mamma och pappa igen, sköljde av bilen och vaxade den. Gud va fin den är nu! Är som en helt ny bil då vi tvättat den, bytt till sommardäck och då pappa hittade navkapslarna till däcken, dom gör mycket :) Åt middag där också. Fisk o potatis, mamma hade halstrat sik. Vilket var himla gott :) Vi var ganska sugen på grillat, men vi ska ta det idag istället. Det blir fisk idag idag igen! Ska grilla lax i folié med massor av kryddor, lök mm. Gud vad gott det ska bli. Jag längtar!

Just nu är Jonas o tränar, han borde nog komma hem snart. Då ska vi bege oss till Stenbäcken åter igen för att umgås och äta middag sen så smånigom med hela familjen. Plus syster med familj :) Ska bli himla gott!

Jag o bebben mår bara bra! Har en rätt lugn bebis där inne faktiskt. Än så länge iaf :) Den sparkar inte så jätte mycket, då och då. Men däremot rör den sig mer än vad den sparkar. Jag bär den nog längre in mot ryggraden skulle jag tro.

Ha en fortsatt bra Söndag! Ciao.

Kommentarer

  • Lena säger:

    Det är kul att förändra sig lite ibland. Att färga håret eller köpa en ny tröja kan göra en del för humöret ;)

    2008-05-05 | 08:10:26
    Bloggadress: http://zpray.blogg.se
  • Hanna säger:

    Ja tiden går så himla fort så är ju inte så länge kvar med tanke på hur länge man gått :) kram kram.

    2008-05-05 | 12:49:33
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Helené säger:

    Jag är helt tookig i tårta nu :D haha! Hämskt igentligen..

    Nu vill ja se en ny magbild snart ;)

    2008-05-05 | 16:42:16
    Bloggadress: http://missh.bloggagratis.se
  • Hanna säger:

    Nä precis det börjar verkligen kännas som att det är snart :) eller iaf inte så länge kvar. Ja herregud vad tiden går fort du oxå snart i redan v 26 det känns som att det var nyss man tog testet ha ha ha :) hur går allt annars då?? trivs ni i lägenheten och kalix osv??? kram kram.

    2008-05-05 | 20:10:59
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Ja jag städade oxå igår, kändes som att det behövdes fast det var nyss vi städade ha ha ha men den här tiden dras det in så mycket grus. Men det är härligt att våren är på väg eller sommaren :)
    Skönt att du blivit av med dina ryggsmärtor är ju så jobbigt att ha ont i ryggen, jag känner inte heller något i ryggen nu bara ibland om jag jobbat en hel dag eller så men på Fredag har jag ju min sista dag härligt :) kram kram.

    2008-05-06 | 15:16:33
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Ja precis sparkarna blir ju bara starkare och starkare för varje dag som går, man undrar ibland hur starka dom kommer vara sista månaden ha ha ha... kan ju ibland till och med göra ont när bebisen sparkar när man är i sista månaden men det är det ju helt klart värt så länge den mår bra iaf :) kram kram.

    2008-05-08 | 09:28:56
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här: