Mitt liv som mamma

Nya möbler!

Kategori: Shopping

Nu har vi nya möbler. Och fint blev det :) Var nog klar med all montering kring halv 1 inatt.
Riktigt nöjd är jag! Så nu har jag sovit riktigt gott inatt :) På den nya bäddmadrassen!

Detta är några av inköpen!

2 st malm byrå.             Nytt databord.        Ny bäddmadrass.
     

Det var inte allt, men det var de stora grejerna :) Köpte sängkläder till spjälsängen, en mobil att hänga ovanför sängen, lakan, madrasskydd, sängkläder till våran säng, en fönsterlampa o vita skärmar. Och en massor med saker. Jag kommer knappt ihåg, fast det var igår :) Haha. Sen köpte vi även en skötväska till vagnen.

Här kommer en bild på vagnen & skötväskan. Skötväskan är lite luden, från mattan :) Haha. Den är inte smutsig, för den är sprillans ny!

 

Kommentarer

  • Helené säger:

    Kul att du uppdaterar, fortsätt så ;) haha!

    Sorry att jag försvan från msn, men jag råkade somna :D

    2008-03-26 | 21:38:50
    Bloggadress: http://missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: