Mitt liv som mamma

Torsdag.

Kategori: Kärlek

Har inte varit så aktiv på ett tag. Har som inte vetat vad jag ska skriva. Visst om julen o så, men jag orkar inte.
Det är ju samma alltid :) Julen var bra. Och nyår var också bra :) Julklappar fick jag också! ;)
Alltså måste jag varit snäll i år.

Jag är lite smått uttråkad. Min pojkvän sitter och spelar Fight Night på playstation 2 :)
Jag sitter på msn o pratar med Carro, och hon har inge roligt att berätta!
Säger hon ja ;P Fast jag tror hon ljuger. Och inte vill hon hjälpa mig att plocka ner mitt julpynt heller. Fyyfan!!

Fan va tråkigt alltså. Plocka ner julpynt, jag är spyless det just nu.
Tänk va enkelt det vore om man bara kunde knäppa med fingrarna så skulle det vara borta? :)
Önsketänkande, önsketänkande...

Nåja, jag måste ta tag i det där någon dag!
Kanske i helgen, då kan Jonas kanske hjälpa till. Han är ju ledig ;) Om jag nu skulle ha sån tur, att han
skulle vilja hjälpa. Eller vill, det vill han nog inte. Han kanske gör det ändå, för att han är snäll eller nått :)

Åååh vad jag längtar framåt!! Fast tiden går ju fort nu för tiden tycker jag :)
Vilket är bra!!

Nu ska jag fortsätta snoka vidare..... Ha en fortsatt bra kväll! Tjoooooo.

Kommentarer

  • carro säger:

    du har ju förfan en pojkvän! pojkvän = slav! be honom ta bort dina jävla tomtar ;)

    2008-01-03 | 23:15:23
    Bloggadress: http://caarroekholm.blogg.se
  • Hanna säger:

    Jo det har du rätt i tack :) jag måste verkligen sluta oroa mig men det känns lite bättre nu läste att efter två mf är det 30% risk att det blir ett till mf och det känns mera positivt så nu mååååste jag börja tänka positivt, tiden går ju iaf fort på onsdag ska vi på inskrivning :) Detta år kommer nog bli ett bra år det har du rätt i :) och att ta ner alla tomtar och sånt fy vad det är trist gruvar mig för det men vi måste göra det i helgen... börjar bli lite less på dom :) kram kram.

    2008-01-05 | 11:08:14
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Jo förresten grattis på namnsdagen Hanna ;)

    2008-01-05 | 13:13:16
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Lena säger:

    God fortsättning. Hur har 2008 varit hittills? För min del har det varit full rulle (ovanligt va?) =)

    2008-01-07 | 15:05:14
    Bloggadress: http://zpray.blogg.se
  • Hanna säger:

    Hi hi ja men jag tror du har rätt :) jo det skulle vara jätte skoj att ses, nästa gång vi kommer till sangis borde vi komma förbi och kolla hur ni bor så vi får prata av oss lite :) Vore skoj. Ha det fint, kram kram.

    2008-01-07 | 22:02:24
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här: