Mitt liv som mamma

Vilken härlig promenad!

Kategori: Kärlek

Längesen sist, jag vet. Det är säkert ingen som saknat mig ;)

Nyss hemkommen från en långpromenad runt hela strandpromenaden :)
Fasen va skönt det var! Var in på Ica en sväng, på vägen hem.
Dock har jag ett matproblem. Jag är sugen på tacos :) Fast Jonas pratade om hamburgare.
Vi får se, tror det blir det sistnämnda. Han skulle ta hem det från Sangis grillen :) Får kanske bli tacos imorgon.

Vad har hänt i helgen då? Jooo...

Fredags var vi hos mamma o pappa, åt hemmagjord pizza, herregud va gott det var!
Sen åkte vi hem o såg Let´s dance. 

Lördag
var jag o såg handbollsmatchen mellan Kalix o Strömnäs. Blev vinst där :)
På kvällen spelade jag, Jonas o Per kort. Chicago. Och jag förstår inte hur man kan vinna 4 gånger?
Jonas vann 4 gånger på raken till o med. Och efter varje gång han vann, så var det alltid hans tur o dela. Helt sjukt!
Slutade i samma ordning varje gång. Sista gången bröt vi iaf mönstret, och Per vann.

Söndag Min långpromenad runt hela strandpromenaden. Fruktansvärt skönt. + 2, 9 grader ute. Dock blåste det lite grand. Vad har man kläder till? Om ett litet tag ska jag gå ner o få lite ordning i förrådet. Det är så stökigt där! Efter det ska jag nog inte göra ett piss tror jag. Ikväll är det Andra avenyn, som jag bara måste se :) Vi har sett alla avsnitt som varit på tv, har laddat hem allt, så jag har hunnit ikapp det som är på tv nu. Spännande :)

Annars är allt som vanligt. Jag mår bra, o magen växer :) Fast jag tycker den har stått still ett litet tag nu. Fast det säger väl bara pang så är den igång igen. Jag vill att den ska bli stooor! Även fast jag säkert hinner bli less :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: