Mitt liv som mamma

Räksallad

Kategori: Våran vardag

Igårkväll gjorde jag räksallad. Fyfan vad gott det var! :) Till det hade vi vitlöksbaguetter. MUMS!
Var till och med tvungen att fota salladen så att ni ska få se.

Annars idag har vi varit i Happis och Torneå, till den nya gallerian och köpt klart alla julklappar. Har en kvar som vi ska fixa imorgon. Sen ska jag bara köpa Jonas julklapp också, men vet vad jag ska ha så det går ju fort.

Bvc imorgon också. Skulle behöva färga håret också, har köpt färg, så jag hoppas mamma hinner färga mitt hår imorgon. Det bara måste bli gjort innan julafton. Och ja, jag kan göra sånt själv, men inte nu då det är slingor också.
Vad ska jag ta mig till om inte mamma hinner? Hon verkade ha rätt fullt upp hon också imorgon. Fast hon sa att vi skulle försöka hinna :) Om inte annat så får jag väl se ut som självaste faaan i håret.

Nåja. Här kommer en bild på den underbart goda salladen som jag gjorde! :D





Kommentarer

  • hannie säger:

    oh va gott det ser ut! :D

    2008-12-23 | 00:03:33
  • ´hannie säger:

    hoppas du sparade lite åt mig ;)

    2008-12-23 | 13:40:23
  • Sandra säger:

    ja precis, man blir lite mer "FRI" när man inte ammar :) men jag ammar ialalfall fram tills han är 6månader, :) minst! han har storlek, 74/80 :) hihi

    2008-12-23 | 23:50:33
  • hannie säger:

    attans bananer! :(

    2008-12-24 | 09:24:12

Kommentera inlägget här: