Mitt liv som mamma

Godmorgon.

Kategori: Allmänt

Stigit upp tidigt idag. Nämligen halv 7, tidigt för att vara jag :) Vi hade besiktning kl 7 och jag följde med.
Jonas for nyss till jobbet, så jag satte mig här för att fördriva lite tid.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag!? Är ju världens skitväder, svinhalkigt ute, just nu snöare det, för ett tag sen regnade det. Usch! Jag önskar att snön tinade bort o ALL snö var borta inom en vecka. Jag hatar slask! Annars blir det kalas sen i eftermiddag. Kusin som fyller år :) Totalt har vi 7 kalas i April, och 3 är avverkade, blir det 4:e ikväll.

Tur man inte är född i April ;)

För ovrigt är jag sugen på en sallad, grymt sugen!

Jaaaa, jag ska lägga in nå magbilder här snart. Inte idag, men imorgon eller nått :) Är efterfrågningar på det. Så jag måste väl ta tag i det där här någon dag. Men håll ut så länge ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: