Mitt liv som mamma

Heeej & Håå!

Kategori: Kärlek

Jaha, då var hösten här. Eller det har den varit ett tag nu. Den bara kom, mitt i allt. Bara sådär!
Helt utan förvarning. Nåja, jag tycker det är rätt mysigt med höst. Då man får ta mörka kvällspromenader
med sin älskade, hand i hand :) Vilket mys. Och man får börja ha tända ljus o sånna grejer.
Det tycker jag om :)

I helgen blir det lugnt. Ska till stugan o mysa, o umgås med familjen o släkten :)
Blir sista gången innan isen kommer, iaf för mig o Jonas. De andra hinner nog säkert dit nån fler gång.
 
Vad mer kan jag säga?
Jooo, jag blir lyckligare för varje dag som går med min älskling :) Han är världens bästa.
Just nu är han sjuk, eller förkyld. Stackarn. Ska gå o ta hand om honom nu.

Ha det bra o ta hand om dig!
Tack o Hej för mig, för denna gång...

Vad tycks om mitt nyfärgade hår? Mörk brunt. Kände att jag var tvungen att göra nått, hade sån
fruktansvärd utväxt som såg förjävlig ut.

    

♥ Love Jonas ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: