Mitt liv som mamma

Onsdag!

Kategori: Kärlek

Jag har tråkigt, väldigt tråkigt. Jag längtar efter min man :) Så tråkigt här hemma.
Längtar tills vi flyttar så man har nått att göra. Umgås med vännerna, gå ner på stan osv!

Här finns ingen jag kan umgås med. Och jag kan inte förstå att jag stått ut med det så länge?
Det är nog för att jag har haft min underbara pojkvän :) Vi har haft varann helt enkelt.
Nu börjar vi nog bli lite less på det. Att inte kunna fara på varsitt håll o hälsa på sina kompisar.
Nåja, det blir det ju ändring på snart :) JAG VILL FLYTTA NU! Bara 5 veckor kvar. Eventuellt tidigare!

Ska bli så kul att få komma igång o måla om i alla rum o så :) Få inreda o allt.
Och jag längtar såå...

Sen längtar jag till nått annat också! Finns så mycket jag ser fram emot nu för tiden :)
Allt är tack vare min underbara pojkvän. JAG ÄLSKAR DIG! ♥


Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jo tiden går ju jääätte fort... ja snart får ni oxå flytta gud vad skönt. Vad skoj det kommer bli :) Kul att få inreda allt själv :) Ha det fint, kram kram.

    2007-10-24 | 16:30:44
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    ja precis då kommer det ju gå jätte fort :) Ni får ju säkert flytta in tidigare, vad skönt... vi vet inte ännu när vi ska få flytta in, men hon som bott där har iaf flyttat ut så hon skulle bara städa lägenheten och sen får vi flytta in hoppas vi får flytta innan den 10 nov men det tror jag då... kram kram.

    2007-10-25 | 13:19:06
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    Ja men då får ni säkert snart flytta, vad roligt. Jo för oss blir det nog oxå snart. Bara hon städar så får vi flytta in på en gång om inte pajala bostäder måste byta tapeter först. Men då vill vi välja för vi ska ju sätta upp fondväggar iaf i vardagsrummet och sovrummet :) Händer i helgen då?? kram kram.

    2007-10-25 | 18:41:14
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se

Kommentera inlägget här: