Mitt liv som mamma

Jag längtar ihjäl mig snart...

Kategori: Kärlek

 

Jag vill flytta NU!
Pratade med min kusin tidigare idag, har ringde. Dom hade målat i sovrummet, o extra rummet också
tror jag det var? Det skulle bara ett varv till i sovrummet så var det klart.
Dock skulle dom måla gareroberna också, för då dem hade målat väggarna, så var som garderoberna
mer gula. Så det blir ju snyggare då :)


Är ju ändå rätt skönt att det är färdigmålat :) Så han kanske målar allt, mitt i allt. Man vet aldrig :)
Till veckan blir det då flytt iaf. Det sa han då, vilken dag vet jag inte ännu. Men innan helgen hoppas jag :)
Inte för att det gör nått, men ju fortare detsto roligare ;) Så slipper man den här skiten! Haha.

Nyss var jag på IKEA med mamma o pappa.
Hade verkligen tur idag.
Jag har sett ut ett tyg på IKEA som heter Pernilla, vitt med svarta mönster på, som ser ut som bollar  ungefär :)
Tycker det är skit snyggt!! Jag ska ha det i köket sen efter jul. Så nu blir det till att sy gardiner, eller rättare sagt att mamma får sy gardinerna ;) Det kommer bli såå snyggt!!
Nu längtar jag bara till jag får hänga upp dom sen! :)

Jonas, you make my day! Jag älskar dig ♥

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hejsan!! Har ni fått flytta än?? jag ska lägga upp bilder den här veckan har haft fullt upp förra veckan men nu får ni ju även se när vi julpyntat kan ju vara mysigt ;) hur går allt då?? kram kram.

    2007-12-03 | 10:34:26
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Hanna säger:

    hi hi vad bra :) skrev på båda för att garanterat få svar... ha ha ha :)

    2007-12-06 | 19:10:58
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Lena säger:

    Yepp. Behövde något att fördriva tiden med ;)

    2007-12-08 | 08:50:54
    Bloggadress: http://zpray.blogg.se
  • Hanna säger:

    Jo visst är det kul, jag bara hoppas att allt går bra nu men det är ju ett gott tecken att man har symtom, mår så illa att jag inte vet vad jag ska ta mig till och för att inte snacka om tröttheten.. :) men du och jonas får hinna ikapp oss nu ;) tänk om vi skulle få barn på samma år hur kul skulle det inte vara? ;) kram kram.

    2007-12-12 | 17:56:58
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Anonym säger:

    Det är kul att ha fullt upp =) Hur går det för dig med jobbletandet? Eller har du fått vikariat? Jag är väldigt nyfiken på att se hur ni bor, dock har jag lite ont om tid nu innan jul. Ska försöka hitta en lucka och kika förbi. Min syster tycker att det är orättvist att julen kommer firas hemma hos mig varpå hon inte vill prata med mig. Hon är tjurig helt enkelt.

    2007-12-13 | 09:27:24
  • Hanna säger:

    Jo så här länge har det ju aldrig gått så det ser ju lovande ut, inte så länge kvar nu till vecka 12 bara tre veckor och dom säger ju att efter vecka 12 minskar risken för missfall så man får hoppas att det blir tredje gången gillt :) men det verkar ju lovande :) ja det vore helt perfekt om vi fick samma år än så länge hinner ni ju det nya året har ju inte ens börjat :) kram kram.

    2007-12-13 | 13:37:56
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Lena säger:

    Ja efter jul lugnar ju allt ner sig lite. Ett tag iaf. Ni får gärna komma till oss också, blir kanske någon fest framöver t.ex. Ok, det är ju bara att söka jobb för fullt. Förr eller senare hittar du ett =) Min syster är rätt barnslig, trots att hon är 28 år gammal.

    2007-12-13 | 13:53:56
    Bloggadress: http://zpray.blogg.se
  • Linnea säger:

    Tack :)

    2007-12-13 | 18:20:34
  • Lena säger:

    Ja, det är ju trist att gå sysslolös framför allt.

    2007-12-14 | 09:13:36
  • Hanna säger:

    Ja precis det känns mer lovande nu så det går säkert bra :) ja man vet ju aldrig och det nya året har ju som sagt inte börjat än så ni hinner ju :) kram kram.

    2007-12-14 | 09:26:46
    Bloggadress: http://hannis83.blogg.se
  • Lena säger:

    Tack, tavlan är faktiskt rätt fin. Var kul att förnya lite, hade tre mindre tavlor där tidigare.

    2007-12-18 | 09:37:09
  • Lena säger:

    Jag har köpt den på REPA. Av alla ställen.

    2007-12-19 | 13:56:47

Kommentera inlägget här: