Mitt liv som mamma

Solen skiner.

Kategori: Kärlek

Gud vilket bedårande väder det är. Iofs så har det ju varit det ett bra tag nu :)
Inte så kul med slask o så, men iaf. Det är ju så skönt att inte behöva ha så mycket kläder på sig.
Snart går vi i T-shirt ute om det fortsätter så här :) Jag blir så glad när det är sånt här vackert väder!

Mitt humör är på topp!

Och det blir ju inte sämre av att jag har världens underbaraste pojkvän heller!
Hans förtjänst att jag orkar kliva upp varje morgon :) Jag älskar dig!

Längtar till sommaren! Sen längtar jag till hösten också. Då har vi nämligen
planerat att vi ska ta en sista minuten resa :) Och det kommer bli oerhört mysigt,
skönt o härligt o allt det där ni vet! Bara sola o bada o njuta av värmen o såklart av varandra förrstås ;)

Ut i solen o sola mina vänner! Det är VÅR :) 
Ta hand om er. Och gör inget som jag inte skulle ha gjort ;)

WildBee*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: