Mitt liv som mamma

Måndag.

Kategori: Kärlek

Ätit lunch med min älskling på Lei Lani för ett tag sen. Biff med Bambuskott :)
Det var otroligt mumsigt måste jag säga!

Helgen har varit lugn, som vanligt. Eftersom vissa jobbar varje helg! Och jag hatar det! :/
Vill också kunna gå ut o festa med min pojkvän o alla vänner som är ut hela tiden! Men neeeeej. Det kan jag glömma, FETGLÖMMA! Hmm :/

Fredg - Jobb 9 - 13, fick ju dock ett ganska skönt pass, men det var för att jag bara hade kassa träning!
Lördag - Jobb 10 - 18:30, mördarpass i disken! Varje Lördag. Huuh! Sen åt vi grillat jag o Jonas, såg en film o bara mös på som vanligt.
Söndag - Jobb 10 -17, stå på linen. Lära upp två nya. Var ganska soft, eftersom vi bara behövde stå bakom o visa o vara som stöd ifall dem skulle behöva hjälp :) Sen vart det gomat, se nyaste Beck fast jag somnade. Var så himla trött. Tror jag ska ta o se den klart nu :)

Det blåser ju så kyligt ute nu, så jag ska nog dra på mig täcket o se klart Beck nu :)

Ta hand om dina nära o kära! Jag ska gå o ta hand om min favvo Jonas nu :) He´s the greatest <3

♥ Hanna

   




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: