Mitt liv som mamma

Vilken Värme!

Kategori: Kärlek

Det är ju sjukt vilken värme det är ute :) Då jag vaknade var det 28 grader.
Inne 27,4. Gaaaaaah! Det är varmt...

Så vad ska man göra av den här dagen då? Man kan inte sitta ute för länge, då flyter man bort...
Samtidigt kan man ju inte sitta inne hela dagen, då får man dåligt samvete av att man ej varit ute.
Måste iaf, plocka undan lite så det ser snyggt ut här hos oss, så mycket reklam som ligger på borden :)
Vika undan den rena tvätten, för nu är det massor! :) Bläää.

Ska åka till Kalix ikväll, var först tänk till stugan. Men eftersom vi ska till Luleå imorgon med mamma o pappa o shoppa, så kommer vi iväg mycket fortare om vi är i Kalix, och om det regnar då vi ska i land med båten på morgon också. Då slipper vi ju det :) Ska bli kul med shopping! Jag har inte varit i Luleå på evigheter.
Hoppas jag hittar något fint :) Och något fint till kvällen, då det blir utgång :)

Btw, fick en present igår av min underbara pojkvän! :) Då han kom hem från jobbet hade jag somnat på sängen till en film, o där står han i dörren o ropar på mig och han har en preseeeent! En god sådan, nämligen
en parfym som jag velat ha :) Åh, vilken sötrumpa han är! I love him, I love him, I love him :)

Jag saknar Jim!     

image82

JAG ÄLSKAR DIG! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: