Mitt liv som mamma

Torsdag kväll

Kategori: Kärlek

Är så hörligt att vara hemma då Jonas är ledig. Annars går man bara hemma o drar fötter o ser tv eller sitter här. Och man blir så less till slut, rastlös med andra ord.

Idag har vi bara vaknat, spelat lite. Sen varit ute på en promenad, hand i hand :) Gick in på rusta en sväng.
Sen bara busat o myst på. Mojjigt mojjigt.

Är så glad att jag har dig Jonas. Älskar att gå hand i hand med dig, pussas med dig, kyssas med dig, kramas med dig, sova med dig, vakna bredvid dig, busa med dig. Ja ALLT som har med dig att göra.
Du är så underbar som man kan bli :) Du är bäst. Jag älskar dig!

Fredag imorgon. Mamma, syster, Jim o mormor kommer på besök. Först en visit på IKEA, blir att käka lunch där, eller det bir nog frukost för mig o Jonas. Haha :) Sen hem till oss o fika. Gud vad mormor ska vara mallig som äntligen får komma på IKEA, o sen hit till mig o Jonas. Hon är så söt min mormor Margit.

Näe, nu ska jag gå till Jonas i soffan. Han ropar på mig :) Vill ha mig o spela spel på X-BOXET.
Så jag måste väl gå då.

Ha en bra dag! Vi ses i dimman...

Puss o Goo* / WildBee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: