Mitt liv som mamma

Tidsfördriv!

Kategori: Kärlek

Hur gammal är du om fem år ?
Jag är 25 år.

Vem spenderade du minst två timmar med idag ?
Jonas!

Hur lång är du ?
163 ungefär.

Vilken var den senaste filmen du såg ?
2 fast 2 furious på tv igår kväll.

Vem ringde du senast ?
Jonas :)

Vad var det senaste sms:et du fick ?
"Älskar dig med gumman :)"

Föredrar du att ringa eller smsa ?
Beror på till vem?

Är dina föräldrar gifta/skilda ?
Gifta!

När såg du din mamma senast ?
I Tisdags tror jag.

Vad har du för ögonfärg ?
Blåa :)

Vilken tid vaknade du idag ?
Första gången kl. 9.

Vilken är din favorit julsång ?
Jag såg mamma kyssa tomten.

Vilket är ditt absoluta favoritställe ?
Sängen? ;)

Vilket ställe vill du minst vara på ?
Sjukhuset, kanske?

Hur många syskon har du ?
Jag har 2 stycken. En storebror och en storasyster :)

Vart tror du att du kommer vara om 10 år ?
Fortfarande i Kalix, ett barn kanske? ;)

Vad var du mest rädd för på nätterna när du var liten ?
Monstret under sängen.

Vad var det senaste som fick dej att verkligen skratta ?
Jonas. Han var så rolig på morgon ;)

Hur stor är din säng ?
180x200 :)

Har du en bärbar eller en stationär dator ?
Stationär har vi!

Sover du påklädd eller naken ?
Trosor!

Hur många kuddar sover du med ?
2 stycken.

hur många län/kommuner har du bott i ?
2 stycken. Kalix Kommun & Haparanda Kommun.

VIlka städer har du bott i ?
Städer vet jag inte? Haparanda sägs ju vara en stad.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota ?
OM det är sommar, barfota. Vinter föredrar jag skor :)

Är du en social person ?
Ja det är jag nog.

Vad var det senaste du åt ?
En minibaguette på morgon, o ett glas juice.

Vilken är din favorit glass ?
Magnum Double.

Gillar du kaffe ?
Nej, fyfan.

Vad dricker du på morgonen ?
Juice.

Sover du på en speciell sida av sängen ?
Yes, på den högra ;)

Kan du spela poker ?
Ohja!

Gillar du att mysa ?
Verkligen!

Har du några tvångstankar ?
Eeh nej.

Känner du någon med samma födelsedag som dej ?
Joo. Sara Morin, min BB kompis.

Vill du ha barn ?
ABSOLUT!

Pratar du några andra språk ?
Engelska.

Föredrar du baren eller dansgolvet ?
Dansgolvet.

Vad spenderar du helst dina pengar på ?
Kläder kanske.

Använder du några smycken 24/7 ?
Yes, halsbandet med ett hjärta. Som jag fått av Jonas :)

Vilket är ditt favorit program ?
På Liv & Död. Kanske?

Kan du rulla din tunga ?
Nope.

Vem är den roligaste person du känner ?
Jadu, jag vet faktiskt inte.

Sover du med mjukisdjur ?
Nej. Med Jonas :)

Vilken ringsignal har du ?
Vet inte vad den heter.

Har du fortfarande kläder sen du var liten ?
jo, tror mamma har sparat.

Flirtar du mycket ?
Absolut inte.

Kan du byta olja på en bil ?
Nope, kan jag inte.

VIlken var den senaste bok du läste ?
Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig.

Dansar du i bilen ?
Hehe nope.

Vilken radiostation lyssnade du senast på ?
Det var nog NRJ :)

Vad var det senaste du skrev ner på ett papper ?
Min adress tror jag.

När var du sist i kyrkan ?
På Moas barndop 10 November.

Vem var din favorit lärare i skolan ?
Eva Nilsson.

Hur länge har du tältat som längst ?
1 natt tror jag.

Vem var den senaste personen som gjorde nånting extra speciellt för dej ?
Jonas, han gör alltid nått för mig. Han behöver bara finnas där för mig. Jag älskar honom!

Kommentarer

  • hannie säger:

    "Yes, halsbandet med ett hjärta. Som jag fått av Jonas :)" samma som mig :D

    2007-12-30 | 16:40:09
  • Hanna säger:

    Coolt ;D

    2007-12-30 | 22:18:33
    Bloggadress: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här: