Mitt liv som mamma

Jag är en hemmafru.

Kategori: Kärlek

Vilken hemmafru jag äääär. Jag skämmer bort min pojkvän allt för mycket. Fast jag tror inte att han har något emot det, om jag ska vara ärlig ;) Han är så söt o go.

Har nyligen hängt tvätt, sen startat en till maskin. Sen vet jag inte om jag ska dammsuga? Nej, jag tror inte det. Får se om jag orkar senare. Måste plocka undan lite grejer från bordet. Det samlas alltid, alltid en massa med grejer där. Och det kan störa mig ibland. Men ändå så lägger jag grejer där själv för att man inte ids stoppa undan det? Haha.

I helgen lyckades jag bränna mig med kokhett vatten på magen, o båda benen då vi badade bastu. Inte skönt. Fyfan vad det sved. Jag stod o hällde kallvatten på mig ett bra tag, sen duschade jag kallt. Sedan hade jag en kall handduk på magen under kläderna, som jag gick och sköljde med jämna mellanrum så det skulle hållas kallt. Jag rekommenderar det inte!!

Just det, jag kan ju nämna att jag blivit moster igen. I Fredags. Så hon är snart en vecka gammal. Värsta stora tjejen. Och Moa ska hon få heta :) Hon är jätte söt.

Nu ska jag se klart filmen som jag har börjat se :) Ha det bra, o ta hand om varandra. Det ska man alltid göra. Sen avslutar jag med som vanligt att säga: Jonas, jag älskar dig jätte mycket. Du är verkligen underbar :) Me love you!

  

Kommentarer

  • Anonym säger:

    åh så söt unge :)
    vill oxå ha nu!
    visst är det härlig att vara hemmafru? :)

    2007-09-16 | 11:25:28
    Bloggadress: http://lisareutercrona.blogg.se

Kommentera inlägget här: